poniedziałek, 17 października 2011

Panzer II F - 7.Pz.Rgt., 10. PZ. Div., Tunisia 1943

Co mogę powiedzieć o modelu, jest to starsza wersja Dragona, podrasowana kilkoma nowymi ramkami, magictrackami (które są tutaj jak na nie tragiczne, źle odlane, nadlewki, niedolania), oraz blaszką fototrawioną. Zaletą modelu jest możliwość zbudowania pojazdu niemal z kompletnym wnętrzem.
Pracę rozpocząłem od budowy wnętrza pojazdu. Poszło dość sprawnie, wszystko pasowało i szybko przystąpiłem do składania wierzy czołgu. Tutaj już napotkałem pierwsze kłody, instrukcja bardzo nieczytelnie pokazała etap budowy, a z racji tego, że poraz pierwszy budowałem dwójkę musiałem się posiłkować zdjęciami i poradami modelarzami na forach. Oto kilka fotek z gotowego już wnętrza.









Po zbudowaniu reszty czołgu przystąpiłem do jego malowania. Za podkład posłużył kolor Vallejo 150. Zastosowałem tutaj technikę hair spray. Jako koloru bazowego użyłem Vallejo 125. Wilgotnym pędzlem przetarłem pojazd. Całość pokryłem sido i położyłem kalki. Kolejny etap to wash i brudzenie pojazdu. Zacieki to AK013 rust streaks. Bardzo praktyczne i dające dobry efekt AK africa dust effects pozwoliło uzyskać efekt zakurzenia pojazdu pyłem i piaskiem z pustyni.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz